Titkok a múltból - 6.rész

Sziasztok! Meghoztam az új részt amihez lenne néhány megjegyzésem. A rész nyomokban káromkodást  és felnőtt jeleneteket tartalmaz. Nyilván aki akarja az így is elolvassa de szerettem volna szólni erről.
Ez az első ilyen jellegű próbálkozásom szóval nagyon szívesen fogadom az építő jellegű kritikát és megjegyzéseket ezzel kapcsolatban. Remélem tetszeni fog úgyhogy jó olvasást. :) 

Angel.

6.rész


- Mi a picsa?! - tértem magamhoz - Mi a fenét művelsz? - néztem értetlenül Tomra, tekintete dühtől izzott
- Ugyan ezt akartam tőled is kérdezni! - szorította meg a kezem még jobban.
- Hé haver, jobb lenne ha elengednéd. - lépett mellém Gery és határozottan nézett Tomra
- Neked ehhez semmi közöd, kopj le. - válaszolt Tom flegmán és már rángatott is magával a tömegen keresztül. Meg sem állt addig amíg ki nem értünk a klub mögötti kis sikátorba.
- Tom, basszus, mi ütött beléd?! Engedj el, ez már fáj!- rántottam ki a karom szorításából - Te teljesen megőrültél? - kérdeztem idegesen
- Miért csináltad ezt? Hagytad hogy az a barom megcsókoljon! - kezdett el kiabálni. Időközben megérkeztek a srácok is és értetlenül álltak a történtek előtt.
- Úristen Tom, semmi közöd hozzá mit csináltam vagy mit nem. Nem tartozom neked magyarázattal, te voltál az aki egész nap rám sem nézett és ahogy ideértünk egyből felszedtél velemi hülye picsát. Nem is értem miért vagy kiakadva és viselkedsz úgy mint valami idióta! - kiabáltam én is vele
- Miért vagyok kiakadva?! - kérdezte cinikusan és nagyon idegesen - Úgy viselkedsz egész este mint egy idióta tinilány aki alig várja hogy megdugják. El se hiszem, hogy még téged védtelek Alexal szemben. Megmentettem a silány kis életed tőle de biztosan vele is így viselkedtél, meg sem lepődöm, csak azt kaptad amit érdemeltél. A tegnapi csók életem legnagyobb hibája volt.- mért végig fintorogva - Amit ma műveltél, nagyon szánalmas, akárcsak te. - ordította az arcomba. Teljesen összetört. A nagy Tom Kauliznak sikerült mégis bebizonyítania hogy igaz amit írnak róla az újságok. Csak álltam ott és kerestem a szavakat, próbáltam nem elsírni magam.
- Nem kértem soha hogy ments meg vagy segíts nekem. Elmeséltem mit tett velem és te most azt mondod megérdemeltem?! - kezdtem el, de nem bírtam kiabálni sem - Azt hittem te más vagy Tom. - vallottam be és mélyen a szemébe néztem - De sajnos rá kellett jönnöm hogy ugyan olyan vagy mint Alex. - csordult le egy könnycsepp az arcomon majd sarkonfordultam és azonnal elindultam.
- Rosalie várj..-kiabált utánam Tom, de eszem ágában se volt megállni, mindent hallottam.
- Hagyd Tom, ezt már elszúrtad. - mondta Bill majd elindult utánam. Nem álltam meg, mentem addig ameddig ki nem értem az utca végéhez, ott elfordultam balra és ekkor összetörtem, nekidőltem a hideg falnak és csak sírtam. El sem hiszem hogy Tom ezeket mondta nekem, egyszerűen nem lehet igaz. Ahogy törődött velem, ahogy megvédett és fogta a kezem...
- Hé, na, ne sírj. - ölelt jó szorosan magához Bill és közben finoman simogatta a hátam hogy megnyugodjak. - Tom egy idióta, nem gondolta komolyan amit mondott, odáig van érted, és fél hogy neked nem elég jó, már most bánja amit mondott. Sajnálom hogy ekkora gyökér. - tolt távolabb magától kicsit. - Jól vagy? - törölt le egy könnycseppet az arcomról. Bill mélyen a szemeimbe nézett és halványan rám mosolygott. 
- Azt hiszem. - motyogtam.
- Ezt Tom csinálta? - kérdezte és fejével a karom fel mutatott amin egy hatalmas piros kéz nyom volt. Aprót bólintottam mire kicsit ideges lett, de próbálta türtőztetni magát. - Esküszöm megölöm. De előbb visszamegyünk a szállodába. - mondta miközben leintett egy taxit.
- Minden cuccom a bárban maradt, és amúgy is miattam nem kell eljönnöd. - töröltem meg az arcom - Vissza megyek egyedül csak adj pénzt taxira, te pedig szedd össze a többieket. Holnap találkozunk. - mosolyogtam rá
- De..- kezdett volna bele
- Nincs de Bill! Kérlek! - válaszoltam ellentmondást nem tűrően és már be is ültem az autóba, Bill a kezembe nyomott egy kis pénzt majd hátrébb lépett hogy be tudjam zárni az ajtót - Köszönöm hogy utánam jöttél. - mosolyogtam rá majd a taxis felé fordultam, elmotyogtam a hotel nevét és már indultunk is. Igazából egyedül akartam lenni, gondolkodni akartam. Lehet hogy igaza van Billnek, de Tom akkor is átlépett egy határt, és teljesen eltiport.
Mire a hotelhez értünk sikerült megnyugodnom és nem akartam mást csak végre lefeküdni. Amilyen gyorsan csak tudtam a szobámba mentem, vettem egy forró fürdőt és ahogy letettem a fejem a párnára már aludtam is.
Mikor újra felébredtem már nagyon világos volt és valaki percek óta csak kopogott.
-Jól van jövök már! - motyogtam, inkább magamnak mintsem az ajtóban állónak. David volt.
- Na végre! - vágódott be az ajtón
- Neked is Jó reggelt! - válaszoltam miközben az ágyam felé sétáltam hogy újra lefeküdhessek.
- Tudod hányszor hívtalak?! Mégis hogy gondoltad ezt?! Egész nap téged kerestelek, már halálra aggódtam magam.  - borult ki.
- David kérlek..-feküdtem le az ágyra - A telefonom és a cuccom Billnél van. Mellesleg minden infót megkaptál volna tőlük ha megkérdezted volna őket, persze az túl egyszerű lett volna. - válaszoltam - Mellesleg pedig, nem kell aggódnod értem tudok magamra vigyázni. - húztam magamra a takarót.
- 5-kor  indulunk, addigra legyél kész! - ment ki sértődötten és bevágta maga mögött az ajtót.
Aludni már nem akartam, így letusoltam és próbáltam valami elfogadható arcot varázsolni magamnak. A fejem hasogatott, a karomon pedig zöld foltokban éktelenkedett Tom egész kezének helye. Kentem rá egy kis alapozót, hogy ne legyen olyan feltűnő majd  felvettem egy fekete pólót és egy rövidnadrágot. Elmentem megkeresni Billt hogy visszakapjam a táskám minden fontos cuccommal együtt. 
Kopogtam és pár másodperc várakozás után Tom nyitott ajtót. Lefagytam, csak néztem Őt, Ő pedig engem. Elfordítottam a fejem, és sikerült megszólalnom.
-Bill itt van? - kérdeztem halkan de nem mertem újra rá nézni.
- Nincs, elment enni valamit. - válaszolt.
- Oké, mondd meg neki hogy kerestem. - válaszoltam majd fordultam is meg de Tom finoman elkaptam a kezem és a szobába húzott majd bezárta az ajtót.
- Rosalie, figyelj, tegnap nagyon seggfej voltam. Nem is értem hogy tudtam ezeket mondani neked. Túl sokat ittam és azután a csók után nem tudtam hogy mos mi van köztünk, olyan gyorsan elrohantál, nem tudtam hogy te akarod- e ezt az egészet. Amikor pedig észrevettelek a pultnál tudtam mit akarok, de mikor megláttalak azzal a sráccal, egyszerűen kiborultam. Annyira sajnálom. Tényleg. Kérlek ne haragudj rám. - jött közelebb és mélyen a szemembe nézett. Arca meggyötört volt, szemei karikásak valószínűleg keveset aludt vagy talán semmit sem de mégis annyira szexi volt, hogy legszívesebben egyből rávetettem volna magam, de közben pedig mégis fájt amit mondott. Nem tudom mi ütött belém, de ezek után is akkora hatással van rám mint még soha senki. De erősnek kell lennem és ellen kell állnom a kísértésnek. 
-Tom te menekültél egyből egy másik csaj karjaiba, a bárpultnál pedig úgy tűnt, nagyon egymásra találtatok és..-kezdtem bele de nem hagyta hogy folytassam.
- Igen tudom, igazad van. - folytatta - Most azt gondolod hogy valamiért mégis azokat mondtam neked. Igazából nem tudom miért, vagyis de tudom azért mert egy gyökér vagyok és azért mert..- járkált fel alá a szobában - mert azt akartam hogy fájjon neked. Mert nekem is fájt hogy azután a varázslatos csók után ott a medencében hozzám se szóltál, és úgy kicsípted magad aztán pedig azzal a bájgúnárral voltál. Nem tudtam mit csinálok, teljesen elvakított a féltékenység. Kérlek ne haragudj Rose, annyira sajnálom! - állt meg előttem  egyik kezével a falnak támaszkodott és úgy nézett a szemembe. Csokoládé barna szemei bűntudatot fedeztem fel. Próbáltam erős lenni de parfümje illata olyan csábító volt és ahogy nézett egyszerűen nem bírtam neki ellenállni, közelebb léptem hozzá és gyengéden megcsókoltam. 
Egy pillanatra meglepődött de aztán visszacsókolt és szorosan magához húzott. Hideg ajak piercingje szinte égette forró ajkamat de ettől csak még jobban akartam. Testünk ösztönösen simult össze még szorosabban. Hallottam szapora szívverését, éreztem ahogy elönti a vágy és egyre vadabbul csókolt. Nyelvünk vad táncot járt, próbáltuk minden eldugott helyet felfedezni egymás szájában. Tom teljesen a falhoz préselt, és kezei máris útnak indultak. 
Erősen a fenekembe markolt amitől akaratom ellenére felnyögtem majd finoman az ölébe kapott ügyelve arra hogy ajkai egy pillanatra se váljanak el az enyéimtől. Tom az ágyra tett és fölém kerekedett. Izmos karjai folytatták felfedező útjukat testemen amit egy halk sóhajjal jutalmaztam. Tom pillanatok alatt levette a felsőm és máris a melleimet kezdte csodálni. Finom csókot lehelt rájuk majd egy gyors mozdulattal megszabadított melltartómtól és mint valami fenevad, mohón melleimet kezdte falni. Testem vonaglott kezei között, nem bírtam neki ellenállni és még többet akartam belőle.
Finoman eltoltam magamtól és lerántottam róla bő pólóját. Kidolgozott felsőteste tökéletes és ellenállhatatlan így egyből fordítottam a helyzeten, én kerültem felülre. Lassan haladtam lefelé, ajkaitól kezdve, a nyakán keresztül a hasáig. Apró csókokat leheltem és egyre lejeb haladtam. Tom néha egy halk nyögést engedett el és behunyt szemmel élvezte a dolgot. Finoman megrándult mikor megérezte ujjaimat hasán ami rohamosan közelített nadrágja fel. Az övévvel bíbelődtem és nadrágja gombját próbáltam épp kigombolni mikor valaki hangosan kopogni kezdett. Kicsit megriadtam, Tomra pillantottam, aki még mindig csukott szemmel feküdt és a folytatást várta így tovább folytattam utam és lehúztam cipzárját is. Finoman megmarkoltam férfiasságát. Tom vadul felnyögött, teste megfeszült, és vágytól csillogó szemekkel nézett rám. Újra kopogni kezdtek de most hang is párosult az egyre idegesebb kopogás mellé.
- Tom, Bill vagyok! Nyisd már ki ezt a kurva ajtót. - kiabálta.
- Ezt nem hiszem el. - sóhajtott hangosan miközben felült. Szemei még mindig égtek a vágytól, karjaival közelebb húzott magához és szenvedélyesen megcsókolt - Esküszöm megölöm. - szakadt el ajkaimtól és finoman maga mellé tett.
- Tom...- húztam vissza magamhoz és újra megcsókoltam. Tom újra az ágyra ült és visszahúzott az ölébe. Hatalmas kezeivel a hátamat simogatta miközben ajkaimat falta. Kezei hátamról a melleimre bukkantak és erősen markolászta őket. Halkan felnyögtem és még jobban Tomhoz préseltem magam. Annyira akartam, mint még soha semmit az életben. Bill újra, de most sokkal hangosabban és ingerültebben kezdte ütni az ajtót. 
- Tom, esküszöm megöllek ha nem engedsz be. - kiabálta
- Rose - tolt el magától zihálva - El kell küldenem vagy percenként így fogja verni az ajtót. - csókolt meg szenvedélyesen és finoman maga mellé fektetett majd felállt az ágyról, vett pár mély levegőt és az ajtóhoz ment.
- Bill, most nem jó, menj el! - nyitotta ki résnyire az ajtót Tom
- Mi? Miről beszélsz? Hol a pólód? - értetlenkedett Bill, ami megmosolyogtatott
- Szerinted? - kérdezte kissé ingerülten Tom és le merem fogadni hogy egy jelentőségteljes pillantást vetett testvérére. 
-  Na ne! Ezt nem hiszem el..-akadt ki Bill - Ugye nem az a tegnapi lotyó?! Te beteg vagy Tom! - magyarázott Bill
- Bill nyugi, foglald el magad addig és ne zavarj, nekem dolgom van. - zárta be Tom az ajtót és rám nézett.  Elmosolyodtam Ő pedig édesen elnevette magát - Bill egy barom! - motyogta miközben vissza sétált hozzám és lefeküdt mellém. Közelebb húzott magához, újra csókban forrtunk össze, egyszerűen nem tudok betelni vele. Puha ajkai finom csókokkal lepték el testem. Tom minden egyes porcikámat végigcsókolta így kényeztetve és kínozva engem. Hamar megszabadult nadrágomtól, majd ajkaival kezdte kényeztetni a legérzékenyebb pontom. Nem akartam mást csak Őt.
- Tom - nyögtem kéjesen - Kérlek! Ne kínozz! - néztem szemeibe. Tom nem habozott, ledobta magáról nadrágját majd a fiókból elővett egy óvszert és felgörgette.
- Biztos hogy akarod? - kérdezte miközben lábaim közé helyezkedett és meg simogatta az arcom.
- Nem akartam még semmit sem jobban.- válaszoltam, Tom pedig szenvedélyesen megcsókolt és belém hatolt. Halk nyögés hagyta el mindkettőnk száját lábaimat automatikusan kulcsoltam Tom dereka köré és húztam még közelebb magamhoz. Tom óvatosan, kínzó lassúsággal mozogni kezdett.  Ajkai piócaként tapadtak az enyéimre és egyre vadabbul csókolt. Igyekezett minden egyes percet kiélvezni ezért egyáltalán nem gyorsított. Nehezen bírtam kontrollálni magam így fordítottam a helyzeten és gyorsítottam a tempón. Tom a csípőmet markolászta majd kezei melleimet vették birtokba. Felvettük egymás ritmusát, egyre jobban közeledtem a beteljesülés felé és éreztem hogy Tomnak sem hiányzik sok így még érzékibben kezdtem mozogni. Tom a szemembe nézett, egy utolsó lökés, éreztem, hogy testünk egyszerre feszül meg és érjük el a mennyország kapuit. Zihálva dőltem Tom mellkasára és próbáltam kontrollálni légzésem. Tom megpuszilta homlokom és a hátamat simogatta. 
- Rose - kezdett bele
- Shh! - tettem az ujjam az ajkaira - Ne mondj semmit. - adtam egy csókot a szájára. Óvatosan lemásztam róla és mellé feküdtem. Tom a fürdőszobába ment, majd pár pillanat múlva szexin visszasétált és mellém feküdt.
- Olyan gyönyörű vagy! - tűrt egy kósza hajszálat a fülem mögé és édesen rám mosolygott
- Tom! - mosolyogtam rá- Ne hidd azt hogy ezzel minden el van intézve. - támaszkodtam fel így még nagyobb rálátást biztosítva Tomnak a melleimre.
- Tudom.- vallotta be majd a melleimet kezdte bámulni és perverz vigyor ült az arcára - Még egy menet? - vigyorgott és újra felém tornyosult.
- Tom te bolond! - nevettem el magam - Mennem kell! - sóhajtottam és a szemébe néztem
- Máris? - kérdezte miközben a nyakam kezdte csókolgatni közben újra végigsimította a testem. 
- Bármennyire is szeretnék nem maradhatok! - toltam el magamtól és felültem az ágyon.
- Igazad van! - sóhajtott miközben elkezdett Ő is felöltözni.
- Tom, megnéznéd, hogy van-e valaki a folyosón? Nem akarom hogy bárki is észrevegye hogy én voltam az ok amiért Billt nem engedted be! - vigyorogtam rá
- Persze, de előbb gyere ide! - húzott közelebb magához és szorosan megölelt majd egy gyengéd csókot lehelt ajkaimra - Remélem nem bántad meg azt ami történt! - simította meg az arcom és édesen rám mosolygott.
- Tom!- néztem mélyen a szemeibe - Csodálatos volt, és egyáltalán nem bántam meg. Egyedül azt bánom hogy ezeknek kellett történnie, hogy rájöjjek mennyire sokat jelentesz nekem. Nagyon fájt ami tegnap történt, és hazudnék ha azt mondanám hogy most már nem fáj és szerintem még lenne miről beszélnünk , de most tényleg mennem kell. - csókoltam meg. Tom édesen elmosolyodott majd kinézett a folyosóra.
- Tiszta a levegő! - motyogta majd egy gyors puszit nyomott az arcomra. Miután én is megbizonyosodtam hogy tényleg nem lát senki, a szobámba siettem, ledobtam a ruháimat és vettem egy forró fürdőt.  Miután végeztem magamra vettem egy nyári ruhát és nekikezdtem a csomagolásnak. Miután mindent bepakoltam úgy döntöttem megkeresem Billt és tényleg visszakérem a dolgaimat tőle.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Freedom - 16.rész