Titkok a múltból - 5.rész

Sziasztok! Meghoztam az új részt, remélem tetszeni fog. Jó olvasást nektek. :)


Angel.


5.rész

Fogalmam sincs hány óra volt vagy hogy melyik napszak de David úgy rontott be mintha kitört volna a harmadik világháború.
- Mivan? - nyöszörögtem de egy szót se értettem abból amit mondd, így gyorsan visszabújtam a takaró alá.
- Rose, kelj már fel, nem hallod?! El fogunk késni! - rángatta a takaróm
- Mégis honnan? - nyitottam ki félig a szemem - Hány óra van? - fordultam felé.
- Már dél is elmúlt Csipkerózsika. A koncert hatkor kezdődik, a fiúknak még próbálniuk és még ebédelnünk is kell. Szedd már össze magad. - rángatta tovább a takarót.
- Jól van, oké! - ültem föl és megdörzsöltem a szemem.
- Mennyi időm van? - kérdeztem miközben a fürdőbe botorkáltam.
- Ha enni is akarsz akkor kb 20 perc ha nem, akkor egy óra. - mondta
- Jó, akkor kihagyom a kaját. - néztem rá - Este még jövünk vissza a buli előtt vagy már egyből oda megyünk? - kérdeztem
- Egyből oda. Egy óra múlva a portán, ne késs. - mondta majd kiment. Szörnyen fáradt voltam még mindig, talán az időeltolódás miatt így egy gyors zuhany után elkezdtem kivasalni a hajam és feldobtam egy kevés sminket. A koncert alatt lesz időm elkészülni a buliba így semmit nem vittem túlzásba. Kiválasztottam azt a ruhát amibe bulizni megyek és a hozzá illő cipőt is aztán magamra vettem egy egyszerű atlétát és egy farmer shortot. Időben kész lettem így már türelmetlenül vártam a fiúkat.
- Na végre! - mondtam mikor megérkeztek.
-Jó reggelt hétalvó! - köszönt Gerog és kicsit összekócolta a hajam - Hogy sikerült magadhoz térned ennyi idő alatt? - vigyorgott rám
- Tapasztalt vagyok! - válaszoltam én is vigyorogva miközben elindultunk kifelé. A hatalmas busz már a szálloda előtt állt, minket várva. Próbáltam kerülni Tomot de legbelül tudtam hogy ezt nem sokáig tehetem meg. Bár nem hiszem hogy neki túl sokat jelentett volna ez a csók, hisz én sem vagyok különb a többi lánynál.
- Föld hívja Rose-t! - lengette a kezét szemem előtt Bill
- Mi? Bocsi elbambultam, hulla fáradt vagyok. - nyújtóztam egyet ügyelve arra nehogy fájdalmat okozzak magamnak, az oldalam még mindig fájt, de már sokkal kevésbé- Sőt szerintem nyitott szemmel aludtam. - próbáltam menteni ami menthető, nem túl nagy sikerrel.
- Hosszúra nyúlt az éjszakai túra? - vigyorgott perverzül Georg és közben húzogatta a szemöldökét.
- Ugyan már! - legyintettem - Ennyire ki vagy éhezve? - kérdeztem vigyorogva.
- Ha te azt tudnád. - vigyorgott
- Nagyon betegek vagytok! - fintorgott Gustav de aztán elnevette magát. Viszonylag hamar odaértünk a koncert helyszínére. Borzasztó meleg volt és David meg a srácok egyből leléptek hogy mindent elrendezzenek és még próbáljanak egyet a koncert előtt. Aztán meg jött a készülődés és a rohanás. Még sosem láttam ilyet, hogy ennyien körül ugráljanak 4 srácot és lessék minden kívánságukat. Pár perccel kezdés előtt kipillantottam a közönségre a színpad mellől és teljesen megdöbbentem. Az egész hely tömve volt, mozdulni is alig lehetett. Szinte mindenhol fiatal lányok álltak, és izgatottan várták hogy színpadra lépjenek legnagyobb kedvenceik. Néhányan a kis tükrükben igazgatták sminkjüket és festették újra szempillájukat.
Észrevettem hogy egy lány kiszúrt az első sorból így inkább visszamentem az öltözőbe és szerencsét kívántam a fiúknak.
A koncert nagyon jól sikerült, a rajongók megőrültek és egyfolytában sikítottak és persze minden dalt kívülről fújtak.
Míg a fiúk zenéltek én addig letusoltam és elkészültem a "várva várt" nagyszabású party-ra. Az igazat megvallva nem sok kedvem volt az egészhez, inkább aludtam volna, de tudom hogy ez fontos a fiúknak és nem szeretném őket cserben hagyni így megpróbáltam a legjobbat kihozni magamból.
- Ejha! - hallottam meg Bill hangját a hátam mögül.
- Na miaz? - fordultam meg és értetlenül néztem rá.
- Nagyon dögös vagy! - puszilta meg az arcom - Túlságosan is! David meg fog őrülni! - vigyorgott rám majd kibontott egy üveg vizet és egy jó nagyon kortyolt belőle.
- Bízd ide! - mosolyogtam rá - A többiek? - kérdeztem és újra a tükör felé fordultam
- Már jönnek ők is. Elfáradtunk. - sóhajtott és lefeküdt a kanapéra.
- Imádtak titeket. - vigyorogtam rá - Teljesen megszédítettétek a tinilányokat. - folytattam.
- Jobban örülnék annak ha már nem csak a tini lányok rajonganának értünk. - válaszolt ami igazán meglepett - Örülnék ha már valaki olyan lenne mellettem aki tényleg olyannak szeret amilyen vagyok és nem utolsó sorban normális. - mondta tovább.
- Nyugi Bill, előbb vagy utóbb mindenki megtalálja a tökéletes párt. - ültem le a lábaihoz - Te remek ember vagy és biztosan rátalálsz te is az igazira. - mosolyogtam rá
- Igazad van. - ült föl és magához ölelt - Megyek átöltözni. - fogta meg a ruháit, amit koncert előtt gondosan összeválogatott és bevonult vele a másik szobába
- Sziaaa! - köszönt Georg és egy pillanatra megállt és alaposan szemügyre vett - Kitettél magadért! - mosolygott elismerően
- Nem akartam már lejáratni a híres Tokio Hotelt! - vigyorogtam rá miközben felálltam a kanapéról. Időközben Tom is betoppant de rám sem nézett. Nem tudom miért de kicsit rosszul esett a közönye.
- Ugye nem gondolod komolyan hogy TE EBBEN a ruhában akarsz bulizni?! - akadt ki David mikor megpillantott.
- Nem csak akarok, ebben is fogok. Mellesleg nem értem mi bajod vele. - válaszoltam.
-Pontosan ez. - kontrázott. A fiúk hangosan nevetni kezdtek én pedig csak megforgattam a szemem.
Miután a srácok is elkészültek egy limuzinnal elmentünk a buli helyszínére. Rengetegen voltak de nekünk előre lefoglalt helyünk volt egy kicsit elszigetelt helyen.
-  Baromi nagy ez a hely. - vallottam be miközben lehuppantam a bordó bőrkanapéra. Egy helyes pincérfiú egyből megjelent egy előre behűtött pezsgővel és óvatosan teletöltötte mindannyiunk poharát.
- Igyunk rátok! - emeltem fel a poharam és koccintottam mindenkivel.
Az ital fogyott és kezdett egyre jobban megjönni a kedven a bulihoz. Tom hamar otthagyta a társaságunkat és egy csinos nagymellű, kissé alul öltözött lányt választott helyettünk. Eleinte kicsit zavart és kellemetlenül éreztem magam, de néhány ital segített túlesni a holtponton és persze a baromi dögös DJ-vel is sikerült felvennem a szemkontaktust.
- Na jó srácok, ez a kedvenc zeném, ki akar táncolni? - álltam fel a kanapéról de a srácok egyáltalán nem mutattak aktivitást. Georg talán még el is aludt, így egyedül léptem a táncparkettre és küzdöttem előrébb magam a tömegben. Miután megtaláltam a számomra tökéletes helyet lassan mozogni kezdtem és teljesen átjárta a testem a ritmus. Alig telt el pár perc éreztem hogy egy kar fonódik a derekam köré.
- Oh hello. - fordultam szembe az ismeretlen de annál helyesebb sráccal.
- Nem baj ha csatlakozom? - kérdezte vigyorogva - Eszméletlenül gyönyörű vagy! -súgta a fülembe és finoman a fenekembe markolt. Automatikusan löktem le a kezét magamról és léptem kicsit hátrébb.
- Köszi, de inkább egyedül táncolnék. - mosolyogtam rá és kicsit távolabb mentem, és újra átadtam magam a zenének. Pár számmal később mar teljesen kiszáradtam így meglátogattam a bárt néhány italért, de bár ne tettem volna. Tom és az újdonsült nője épp egymást falták, Tom pedig minden egyes porcikáját végig tapogatta a lánynak. Dühös lettem és elkeseredett. Miért csinálja ezt? Én azt hittem Ő is érzi azt amit én.
- Szia szépségem. - szakította félbe egy férfi hang a gondolataim - Mit adhatok?
-  2 Tequilát kérek sóval és citrommal. - válaszoltam, majd újra a párost néztem. Annyira féltékeny voltam arra a lányra, bárcsak Tom engem is úgy akarna mint őt.
A pultos fiú lerakta elém a 2 poharat a citromot és sót. Só a kézre, lenyal, tequila, citrom. Aztán ez még egyszer. Éreztem Tom égető tekintetét magamon, tudtam mit gondol, így inkább újra a táncparkett felé vettem az irányt. Pár számmal később, a helyes DJ intett hogy menjek fel hozzá, a kellő mennyiségű ital hatása alatt, ez nem okozott semmilyen akadályt.
-  Gery vagyok. súgta a fülembe és egy puszit nyomott az arcomra.
- Rosalie. - mosolyogtam rá - Nagyon jól zenélsz. - kezdeményeztem a beszélgetést.
- Köszönöm, ki szeretnéd próbálni? - ajánlotta fel mosolyogva
- Naná! - egyeztem bele rögtön. A DJ pult elé álltam, Gery szorosan mögém húzódott és néha kezét hozzá érintve az enyémhez mutogatta melyik gomb mit csinál és mi micsoda. Igazából nagyon jól esett a közelsége, hosszú idő óta most először éreztem hogy valaki tényleg figyel rám. Felé fordultam és bátortalanul megcsókoltam, először meglepődött de aztán annál nagyobb lelkesedéssel csókolt vissza.
Ebben a pillanatban éreztem hogy egy erős kéz megragadja a karom és leránt a pult mellé.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Freedom - 16.rész